maandag 7 mei 2012

Gisteren ben ik dan met de " taxi " van Granja de Moreruela naar het hotel in Villarrin de Campos gereden. Daar mocht ik samen met Dirk en Wim overnachten. Een gezellige namiddag en samen lekker en gezellig gegeten. Wat een luxe leven voor een pelgrim. Vanmorgen dan heeft Dirk mij terug naar Granja gebracht. Starten daar waar ik gisteren gestopt ben. Zo moet dat. Een korte tocht van ongeveer 26km. Ik neem de richting van Ourense, de camino Sanabres. Na enige tijd een flinke kuitenbijter en een toch wel gevaarlijk stukje langs het water, maar het zonnetje scheen en dus was alles dik in orde. Verder was het weer door de velden en over de praktisch kaarsrechte wegen. Dirk en Wim zijn mij dan weer tegemoet gekomen en zo hebben wij weer een stukje samen gestapt. Ben hier in Tabara ingetrokken in een hostal. Samen gaan we nog enkele uren gezellig doorbrengen in het ondertussen regenachtige en koude Tabara. Hasta luego!

1 opmerking:

  1. Hallo Luc,
    Fijn te horen dat je het naar je zin hebt. zo te zien wordt het weer steeds beter en kan je volop genieten van je camino. Kan mijn best voorstellen dat het hard moet zijn geweest met al die regen. Geniet er maar van zeker nu er blijkbaar zonnige dagen aankomen richting je doel.
    Grtz
    Pelgrim Geert

    BeantwoordenVerwijderen