maandag 21 mei 2012

Van uitslapen kwam vandaag niets in huis. Een overvolle albergue, veel gesnurk en onder mij een zeer onrustige slaper. Gevolg, om 6u30 stond ik al onder de douche. Rustig van een ontbijt genoten en dan met de bus naar Padron.
In de kerk aldaar, onder het altaar, kan men de steen zien alwaar het bootje met het lichaam van Jacobus is tegen gevaren, aldus volgens de legende. Daar wat rondgelopen en met de bus terug naar Saniago.
Ondertussen is het hier beginnen regenen en de temperatuur is ook niet hoog. Ben dan bij "Monola" een pelgrimsmenu gaan eten. Dit was het beste menu dat ik op deze tocht heb gegeten. Naar de albergue, er is hier toch geen kat op straat, en mijn rugzak gaan pakken. Ga straks nog wel eens zien dat ik geen bekenden zie, en dan gaan slapen.
Morgen kom ik naar huis.
Pelgrimsgroeten.

2 opmerkingen: