zondag 20 mei 2012

Vandaag de laatste wandeldag. Van Capilla naar Santiago, amper 16.00km. De moeite niet. Iedereen in de albergue was vroeg uit de veren. Zou dat iets te maken kunnen hebben met de nabijheid van Santiago? Het was in ieder geval een tocht via de zeer goed ruikende eucaliptusbossen. Verder langs kleine geasfalteerde wegen zonder verkeer en nog via de voorsteden tot in Santiago. Droog is het in ieder geval gebleven tot ik hier aankwam. Zon, wolken en regen wisselen elkaar af. De foto van de aankomst, de rugzak naar de albergue en dan mijn ' compostela ' gaan afhalen. Naar de pelgrimsmis van 12.00u., vrienden ontmoet em lekker gaan eten. Dat is alles wat ik tot nog toe gedaan heb. Straks nog wat rondlopen en hopen dat ik nog wat bekenden ontmoet. En voor morgen, dat zien we dan wel. Hasta luega!

4 opmerkingen:

  1. He hallo,

    wow te gek je hebt het gehaald! super om te lezen! nu lekker genieten en uitrusten... en dan weer heerlijk richting huis!

    goeie dagen nog en goede reis terug!

    liefs janis xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeej Luc! Je bent er, waaw, ongelooflijk knap van je! Fantastisch hoor!
    Heel dikke proficiat!

    Tja, hier zijn eigenlijk geen woorden voor... ;)

    Geniet ginder nog maar, een paar heerlijke dagen welverdiende rust zal wel deugd doen zeker?!

    Tot gauw...
    Behouden terugreis!

    groetjes
    Frie

    ps... liefst donderdag nog niet terugkomen. Ik moet met de Louis op cursus naar Brussel dan ... en ik wil o zo graag ook al je verhalen horen ! Tenzij je het niet erg vindt om alles 2 keer te vertellen natuurlijk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Luc met deze toch wel knappe prestatie zeker bij de zware weersomstandigheden de eerste dagen en weken. Ik weet het maar al te goed, hoe zwaar het is dagen in de regen te moeten lopen. Anders was beter geweest maar nu is je camino een echt Huzarenstuk.
    Een dikke proficiat
    Grtz Geert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he luc
    geweldig je bent er gefeliciteerd
    was volgens mij een zware tocht in de regen en wind
    heb genoten van je reisverslag.
    geniet nog effe van je vrijheid.
    is verdient.
    groetjes grytsje

    BeantwoordenVerwijderen