woensdag 9 mei 2012

Vanmorgen dan eindelijk eens kunnen vertrekken zonder die donkere, dreigende wolken. De wind houd nog wel aan, maar wat lig ik nu te zagen, het is droog en de zon schijnt en de weg was goed begaanbaar. De sombere dagen zijn verdwenen. Het was vandaag een zeer mooie wandeling. Een kleine 30km. maar door de mooie bossen en langs de velden zijn die zo voorbij. Gewoon bergop en lichtjes bergaf, en langs de oevers van het stuuwmeer tot in Villar de Farfon. Aldaar een koffie gedronken in een albergue. Ik had wel wat spijt dat ik daar niet kon blijven. Heb daar een roggel babbel gehad met de eigenaar van de albergue. Maar de tocht gaat verder en nu ben ik in Rionegro del Puente. Ga nu nog wat van het zonnetje genieten ook al is er veel wind. Het leven van een pelgrim kan ook mooi zijn. Groetjes.

2 opmerkingen:

  1. he hallo,

    mooi om te horen dat je eindelijk de zon mag verwelkomen... hopelijk blijft het nu goed weer... en wat gaat die tocht toch weer snel!

    ga zo door en je komt er wel!

    liefs

    xx janis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Luc,

    Als dat een troost kan zijn, het is hier ook kl. weer!
    Nog veel succes en volgend jaar ben ik er mss ook bij, stel je voor, dan wordt dat een hele fanclub!

    Groetjes,

    Mart.

    BeantwoordenVerwijderen