vrijdag 4 mei 2012

Wel, zoals gedacht, Fred stopt ermee. Spijtig, maar het zij zo. Salamanca is een mooie stad. Zeer druk en toeristisch en dan natuurlijk heel veel jeugd on de stad. Day heeft alles te maken met de universiteit. Ik heb genoten van Salamanca, al is en blijft het koud en nat. s'Morgens afscheid genomen van Fred, was toch een beetje emotioneel, en dan verder op stap. Tussen de buien door de stad uit. Op een bepaald moment voelde ik mij juist een eend. Kletsnat en koud, besloot ok in Calzada de Valdunciel te stoppen. Amper 16km. maar ik had het gehad voor de dag. Een douche en lekker eten ( zelf klaar gemaakt ) en een goede nachtrust vandaag dan verder naar Villanueva de Campean. Door het slijk, tussen de buien door en de aanhoudende koude wind ben ik hier dan aangekomen rond 13.00u. Rusten, eten en vroeg mijn bed in. Morgen stappen we verder in dit weer naar Zamora. Amper 19km. ver en daar ontmoet ik dan mijn twee vrienden. Groetjes.

2 opmerkingen:

  1. Dag Luc, we kennen mekaar niet, maar ik volg je nu al een tijdje... Het weer stelt je daar wel serieus op de proef! Maar zoals we in Gent zeggen: nie pleuje! Rustig voortploeteren: de Weg is het doel... Goeie moed!
    Johan uit Gent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chapeau Luc! Ik bewonder je doorzettingsvermogen! Man man man, moedig hoor! We denken dikwijls aan je op den DT :)
    daag
    Frie

    BeantwoordenVerwijderen