maandag 16 april 2012

Beste volgers,
blijkbaar loopt er iets fout met mijn "smart-phone". Ik kan niets doorsturen, maar een pelgrim trekt zijn plan en ik zal dat zo vlug mogelijk trachten op te lossen.
Gisteren, na een toch iet of wat turbulente vlucht ben ik iets na zeven uur aangekomen in Sevilla. De bus naar het centrum stond klaar en na het betalen van €2,40 zou mij die tot aan het grote busstation brengen. Aan de Avenido Del Cid was het afgelopen. De bus ging niet meer verder. Dan maar te voet naar het hotel. Ongeveer 30´ stappen en rond 20.15u was ik aan het hotel. Rugzak op de kamer, verfrissen en een pint gaan drinken. Ik had grote dorst. Eten moet ge hier voor 21.00u zeker niet doen. Na een goede maaltijd, naar bed. Slecht geslapen dat ik heb!. Daar zal het eten voor iets tussen zitten natuurlijk.
Vanmorgen zeer vroeg uit de veren. Een verkwikkende douche en op stap door de stad. Eerst eens gaan kijken hoe ik morgen moet stappen om de stad uit te geraken. Een camino volgen in een stad bij schemering is niet evident. Daarna de Japaner uit gehangen. Op een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk zien. De oude stad is mooi, de kathedraal enorm en ... . Het weer is hier nu zeer goed. Een 25graden en een blauwe lucht. Nogal wat anders dan in Vlaanderen. ( ha-ha-ha ) Wel, morgen begin ik dan te stappen. Het zal deugd doen want de drukte en de stank ( brommers-scooters enz.. ) ben ik beu. Van zodra ik kan volgt er een nieuw berichtje.
Groetjes uit het met zon overgoten Sevilla
|

3 opmerkingen:

  1. He luc ik wens je veel succes maak er eren mooie tocht van blijf je volgen groetjes grytsje baron

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Luc, het lag niet aan je smartphone denk ik. Je vorige bericht is in je blog van vorig jaar terechtgekomen!
    Sevilla is inderdaad mooi hé... maar ja helaas, ook superdruk :(
    Begrijpelijk dat je zo vlug mogelijk je stappers aan het werk wil zetten!
    En zo mooi weer jong! Hier wordt het precies met de dag kouder! Blaas is wat zon en vooral warmte naar hier, hihi!
    Groetjes en ... stapze hé

    bye

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He hoi! Heel veel succes! Doe voorzichtig en kom maar veilig weer thuis! Ik ga je volgen! Hele dikke kus! Liefs janiska

    BeantwoordenVerwijderen