woensdag 25 april 2012

Hallo, hier is de pelgrim weer. Alles is ok met mij, dus maak jullie daarover zeker geen zorgen. Het is enkel de techniek en ik. Maar niet getreurd, we hebben wifi gevonden. De foto's komen er ooit wel. Vandaag stond er weer een stapdag van ongeveer 40km op het programma. De moeilijkheidsgraad is niet groot, maar de afstanden, dat maakt alles zwaar. Momenteel is het hier nog altijd koud, maar nog steeds droog. De weg loopt nu over de oude Romeinse weg. We komen hier de "Milliares" tegen of lopen soms nog over een Romeinse brug. Hier aangekomen in Caceres heb ik samen met een Duitser mijn intrek genomen in de albergue "las veletes". Niet direct de goedkoopste, maar die schijnen hier toch niet te zijn. Na de douche, de was enz. de oude stad maar gaan bezichtigen. Wel allemaal zeer mooi, maar de dag was al vermoeiend genoeg. Straks nog samen aan de pelgrimstafel en dan weer mijn bed om morgen een nieuwe tocht te ondernemen.
Groetjes en tot schrijfs

2 opmerkingen:

  1. Fijn te horen dat alles goed gaat. Al die namen doen een belletje bij me rinkelen. Geniet nog maar even van Casseres want vanaf morgen is het terug de eenzaamheid en enkele kleinere dorpjes. Naar dat is de charme van de Via de la Plata die ik nooit zal vergeten, het is wat anders dan de Frances, nietwaar Luc.
    GENIETEN MAAR !!!!!
    Grtz
    Geert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Luc!!

      Blij te horen dat alles goed gaat! Waar ik toch vooral benieuwd naar ben: heb gelezen dat je gisteren in een klooster hebt gelogeerd? Kon je daar je draai vinden ;-)?
      Leuke foto's ook. Vooral niet vergeten regelmatig een foto van jezelf te laten nemen, he zodat je bewijzen hebt dat je er bij was!!

      Veel plezier nog & voorzichtig, he!

      groetjes
      Sara

      Verwijderen