zondag 22 april 2012

Wel, hier zijn we weer. Nu heb ik wel een klavier maar zie ik niets van mijn tekst. Ze zullen hem op het thuisfront wel verbeteren. Met mij is alles zeer goed. De foto's houden jullie maar voor later. Op dit ogenblik zit ik in Torremegia. Ik ben dus al meer dan 200km. onderweg. Wel ik heb het al allemaal gehad, behalve goed weer.Regen, koude en een harde schrale wind.Het landschap is glooiend, eerst bezaaid met kurkeiken en nu met olijfgaarden en wijngaarden. De varkens heb ik ook gezien,ge weet wel, die van de pata negra.En smaken dat die jamõn doet.De tocht van vandaag doet mij denken aan de Meseta op de Camino Frances. Steeds rechtdoor, er komt geen einde aan. Al een geluk dat de zon wel scheen en dat er nog steeds een schrale wind staat, want dat is hier anders niet uit te houden . Op de Via de la Plata zijn geen rustplaatsen en is er geen schaduw. We gaan nu, de mensen hier in de albergue, allemaal een hapje eten. Pelgrimsgroetjes en tot binnen kort.
Luc

1 opmerking:

  1. he hallo,

    goed om weer wat van je te lezen. hebt al een mooi stukje gehad dus. en het weer daar is bijna net zo rot als in friesland!!
    he nog 800 km en je bent er!!
    succes met de volgende etappes!

    dikke kus!
    liefs janis

    BeantwoordenVerwijderen