maandag 14 mei 2012

Een fantastische dag. Vroeg vertrokken, de zon die op kwam en de bergen in Galisië. Een dag om nooit meer te vergeten. De vergezichten, het klimmen en het dalen en dan het zonnetje op het zonnehoedje. Fantantisch, ik heb van deze wandeling genoten. Het is de eerste dag dat ik zo geniet van de camino. Als de volgende dagen ook zo mogen zijn dan ben ik heel blij. De natuur is hier zo mooi in de bergen en het weer is zo goed, het doet alles van de vorige weken vergeten. Hier in Laza mijn bedje op gemaakt en iets gaan eten. Nu, na een tocht van 35km. ga ik wat rusten , en morgen terug een dag van ongeveer 33km. door deze prachtige natuur naar Xunquiera de Ambia. Tot morgen.

1 opmerking:

  1. hallo luc

    fijn dat het weer wat beter is.
    al die regen en kou, kan me voorstellen dat dat niet prettig is.
    het is elke dag weer leuk om je verslag te lezen.
    geniet er van en doe voorzichtig.
    gr grytsje baron

    BeantwoordenVerwijderen