donderdag 24 mei 2012

Na het betalen voor een nieuw ticket, en het verblijf van verschillende uren op de luchthavens van Santiago en Barcelona ben ik dan toch thuis geraakt op woensdag 23/5. Zeer moe, maar voldaan. Een tocht die ik nooit meer zal vergeten, zowel mentaal als fysiek. De slechte momenten, die zal ik vlug trachten te vergeten, daarentegen de goede, die blijven in mijn hart gegrift voor de rest van mijn leven. Ik maak geen vergelijk tussen de twee camino's die ik tot nu toe heb gewandeld. Ze waren zo verschillend, en ik heb van beide genoten. Hopelijk kan en mag ik nog naar Santiago wandelen. Ik wil iedereen bedanken die mij tijdens deze tocht gesteund hebben, en in het bijzonder mijn echtgenote, mijn kinderen en mijn familie. De laatste foto's staan ondertussen op de blog. Bedankt en Hasta Luego, en voor zij die vroeg of laat naar Santiago gaan, Buen Camino. Pelgrimsgroet, Luc

1 opmerking:

  1. Bedankt Luc voor al die leuke verslagen! Ik keek er telkens weer naar uit! Zo hebben we jouw fantastische tocht toch een beetje kunnen volgen!
    De foto's zijn meer dan prachtig! Dat was dubbel genieten !
    Maar het is toch fijn om je weer op je ouwe vertrouwde plekje te zien :)
    Goe weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen